פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
tuti | 13:30  24/01/07
עשיתי את המבן ויצא לי 0 בכל הקטגוריות. חשבתי שאני לא מרוכזת אז עשיתי אותן לאחר כמה ימים שוב. יצא 0. אני נמצאת בתקופה מאד מבלבלת. אני רוצה להתחיל ללמוד באוקטובר, אבל אני פוחדת שיהיה לי קשה מדי, למרות שהייתי תלמידה מצטיינת בבית הספר. כתבתי קודם על תזונה וקרימינולוגיה. עד עכשיו, למרות ההתלבטות בין שני המקצועות, אני לא מצליחה למצוא משהו שמעניין אותי באמת ובמקום לחשוב על המקצוע שאני מחפשת אני מדפדפת בין אתרים והולכת לאיבוד כי אני יודעת שאין לי תשוקה למשהו ספציפי. התוצאה- נסיון למצוא את הדרך הקלה וללמוד סתם משהו לא קשה במיוחד כדי שיהיה לי תואר. קצת לא הגיוני. מה כדאי לעשות?
ל- tuti | 13:38  24/01/07
בקשר להתלבטות שלך את יכולה להרגע ,את לא היחידה זה מאד טבעי. בלי שום קשר תמתיני לתשובתה של מיכל ,אני בטוח שהיא תעשה לך קצת סדר בדברים בהצלחה
מיכל תירוש | 19:39  24/01/07
הי, תראי, המצב שאת מתארת הוא בהחלט כן הגיוני וטבעי במצב בו יש בלבול רב וקושי להבין מה בעצם את רוצה. את גם מתארת הרבה פחדים, שזה טבעי, אך וודאי לא מסייע להתמודד עם המצב. נשמע לי שאת זקוקה לעזרה ולהכוונה, ושיש כאן עניינים שהם יותר מעמיקים מכדי שניתן יהיה לעשות זאת דרך הפורום. לדעתי, כדאי להיעזר באיש/אשת מקצוע שתסייע לך לעשות סדר בבלגן ולזהות שוב מה בעצם את מחפשת, ואולי גם לתת לך כלים להתמודד עם החששות שאת מתארת ולהחזיר לעצמך את הביטחון בך ובכישוריך. לכן, אני ממליצה בחום ללכת לייעוץ, ולדעתי אצל פסיכולוג תעסוקתי ולא איש מקצוע שאינו מתחום הפסיכולוגיה. נראה לי שאת זקוקה מישהו שיוכל לעזור לך להבין מה קורה לך יותר לעומק ויבין ללבך, ואם צריך, להפנות אותך למקור מתאים נוסף. אנא, פני ליעוץ. מיכל
סגור