פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גילי | 20:06  25/01/07
שלום, נבחנתי בפסיכומטרי פעמיים ולא הגתי לציון הדרוש על מנת להתקבל לחוג ריפוי בעיסוק באחת האוניברסיטאות, אני מאוד רוצה לעסוק בתחום זה. האם אני צריכה לוותר על החלום הזה או שיש אלטרנטיבות חלופיות , כגון מכללה או לימודים שונים שאיתם אני יכולה לעסוק בריפוי בעיסוק, אני לא רוצה ללמוד לימודים אלטרנטייבים אני מעדיפה תואר. מה אוכל לעשות, לעזרתך אודה.
מיכל תירוש | 21:47  25/01/07
למיטב ידיעתי לא ניתן ללמוד את התחום במכללות, אלא רק באוניברסיטאות. עם זאת, כיום יש לימודי תרפיה (שמהווים לימודי המשך אחרי תואר ראשון בכיוון חברתי- טיפולי) שיכולים אולי לאפשר לך לעסוק בדברים דומים, גם אם לא בתחום הזה ממש. ואלו לימודים רציניים למדי, אשר לרוב מקנים תעודת מקצוע. כך שאולי כדאי לבדוק כיוון כזה, במיוחד אם הפער בין הציונים שאת צריכה כדי להתקבל לנתוניך הנוכחיים נראה גדול מאוד. בהצלחה, מיכל
סגור