פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תמיר | 17:03  27/01/07
שלום. יש לי שאלה- איך אני מחשב את ממוצע הבגרויות שלי כולל הבונוסים שניתנו לי ממקוצעות ה- יחידות? ודבר נוסף.. מה זה ממוצע משוקלל ואיך מחשבים אותו?
תמיר | 17:09  27/01/07
ממקוצעות ה-5 יחידות התכוונתי...
חישוב ממוצע בגרויות הוא עניין אחד, אך מאחר ואתה ככל הנראה מתעניין בממוצע לפי המוסדות השונים, זה כבר עניין אחר ואליו אתייחס. החישוב הנ"ל נעשה באופן שונה במוסדות שונים ועבור מסלולים שונים (למשל, במדעים מדוייקים, מקבלים יותר נקודות על לימודים קודמים בתחום), ולכן זה משהו שיש לבדוק במוסדות עצמם. אם תכנס לאתרים של האוניברסיטאות (לרוב במה שקשור להרשמה וקבלה), למשל, תמצא שם בד"כ תוכנות שמאפשרות לך להכניס פנימה את הנתונים והתוכנה מחשבת לך את הממוצע באופן עצמאי. כך שבמקום הסברים ארוכים שלי, אני ממליצה לך לנסות את הדרך הזו.נראה לי שכך תגיע יותר בקלות לתשובה שאתה מחפש. בהצלחה, מיכל
סגור