פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
כריסטיאנו רונאלדו | 21:52  27/01/07
שלום, סיימתי את לימודי התיכון עם תעודת בגרות די בינונית עם 3 יח''ל מתמטיקה,5 אנגלית ו5 מנהל וכלכלה (ושאר מקצועות החובה) אני שואף ללמוד באוניברסיטת בן גוריון, לא רוצה מכללה או משהו אחר, רק בן גוריון! לצבא אני לא מתגייס כי הצבא מצא שאינני כשיר לשרת בצה''ל ולכן קיבלתי פטור. אז עכשיו כשאני בן 18 וחצי, לא עושה צבא ורוצה להתקדם ללימדוים אקדמיים בבן גוריון אני צריך להתחיל לשפר מה שצריך. אני רוצה ללמוד הנדסת חשמל ואני צריך שתהיה לי בגרות בפיסיקה 5 יחידות ומתמטיקה 5 יחידות..רציתי לדעת אם צריך גם 5 בכימיה\ביולוגיה\מחשבים? איפה אני יכול להשלים את כל זה וכמה זה יעלה לי?
מיכל תירוש | 09:39  28/01/07
קודם כל בהצלחה! לגבי מה בדיוק עליך להשלים, בדוק זאת עם המוסד עצמו. הם ידעו לתת לך את התשובה הטובה ביותר. לגבי איך להשלים- אפשר ללכת למכינות/ בי"ס שדרכם משלימים בגרויות ולהיעזר בהם. אך מכיוון שאתה מתעניין בכיוון ספציפי ובמוסד ספציפי, לדעתי, שווה לך לבדוק אם יש שם מכינה שמטרתה להכין אותך לקראת הלימודים שם- ואולי ללכת על זה. היתרון במכינות כאלה הוא שהן מכינות אותך ממש למה שצריך כדי להתקבל למסלול הרצוי, ובמהלכן אתה לומד במקום עצמו ואז מכיר יותר את האוירה, המרצים, סטודנטים אחרים, וכו'. החסרון במכינות כאלה הוא היותן ספציפיות לאותו מוסד. אך אם אתה בכל מקרה נעול על משהו אחד- אז אולי מבחינתך זה לא בעייתי. בהצלחה, מיכל
בועז כהן | 10:08  29/01/07
אתה לומד שם מתימטיקה 5 יח', פיזיקה 5 יח' - וגם לא יהיה לך צורך בפסיכומטרי. הסיכוי קבלה דרך המסלול הזה הוא די גבוה.
סגור