פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אבירם | 21:17  28/01/07
ובכן אני בא מהעולם החקלאי אך אהבתי למקצועות ההנדסה בוערת בקרבי כאשר חיפשתי לעצמי מקצוע הבחנתי במסלול זה במהלך חיפושי, למען האמת חוץ ממה שקראתי בעלון של הטכניון אין לי מושג מה הן אפשרויות התעסוקה למהנדס בוגר מסלול זה ומהי אופי העבודה באופן כללי לאותו אדם.אשמח מאוד אם תוכלי להאיר את עיניי בנושא זה והאם ישנם עוד מקצועות המשלבים טבע ועבודת אדמה עם חשיבה הנדסית.
מיכל תירוש | 15:43  29/01/07
יותר מידע על התחום תוכל למצוא בספרית מקצועות (לצערי, כאן באתר אין הרחבה על מסלול זה). כך גם לגבי מוסדות אחרים בהם יש את המסלול הזה. מגוון שילובים נוספים שמשלבים בין פן הנדסי לבין טבע ועבודת אדמה (וגם בע"ח) תוכל למצוא במכללות כמו מכללת רופין (בה יש מגוון מסלולי הנדסאים בכיוון זה) ושווה לבדוק גם בפקולטה ברחובות (שהיא שלוחה של האוניברסיטה העברית). בנוסף, ייתכן שתחום כמו הנדסת מכונות חקלאיות יכול לעניין אותך... בהצלחה, מיכל
סגור