פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לינה | 09:35  29/01/07
שלום למיכל תירוש ולכל החבר'ה :-) האם ממליצים לי ללמוד משפטים במכללה בקרית אונו(אשר התקבלתי בה) ולאחר מכן בשנה השנייה לעבור למכללה/אוני' ברמה יותר גבוהה!!?! ובכלל מה שחשוב לדעת אם במכללה האקדמאית בקרית אונו ניתן לעבור למקום אחר?? ורציתי לדעת אם זה חוקי/בסדר ללמוד באותו זמן מקצוע במכללה ומקצוע אחר באוני'??
מיכל תירוש | 15:52  29/01/07
הי לינה, מבלי להתייחס למוסדות ספציפיים, חשוב לי להפנות את תשומת לבך לכך שהמעבר בין מוסדות הוא לא תמיד קל ופשוט. הסיבה העיקרית היא שיש מוסדות שלא יכירו בלימודיך הקודמים, ואז בעצם תצטרכי להתחיל את הלימודים מהתחלה. אז כמובן, שכאשר לומדים משהו בפעם השניה זה עקרונית יותר קל, אך מעבר לכך, מקרים כאלה אינם "מקצרים" את אורך הלימודים. בנוסף, בהחלט ייתכן שעדיין ידרשו ממך לעמוד בנתוני הקבלה הבסיסיים, כך שגם מבחינה זו, לא בטוח שאם תתחילי ללמוד במקום בו את מתקבלת היום זה ייקל עליך את הקבלה למקום אחר, אליו נתוניך לא מספיקים. לגבי אם זה "חוקי" ללמוד במקביל שני תחומים שונים/ בשני מוסדות שונים- אף אחד לא בודק את זה, אך כעקרון, נשמע לי לא כ"כ נבון- בעיקר בגלל העומס הכרוך בעניין. בהצלחה, מיכל
סגור