פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל פ | 21:42  29/01/07
שלום , קוראים לי טל ואני משוחרר כבר חצי שנה בצבא עסקתי רבות בפיקוד והדרכה ונהנתי מאוד מלנהל מסגרת ולפקד על אנשים. ואני כמו כולם מתלבט מה ללמוד.. רציתי לשאול מה אפשר לעשות עם תואר בסוציולוגיה-אנתרופולגיה-ניהול באוניב' בן-גוריון? האם ניתן להמשיך משם ליעוץ ארגוני? בנוסף לשאול את עצתך בסוגיה קטנה. חשבתי גם על ללמוד משפטים וחסרות לי באוניברסיטת חיפה 7 נק' (צריך 663 יש לי 656). כדאי לעשות עוד פסיכומטרי? להשלים בגרות? או לנסות להתקבל ככה במחשבה שהסף יירד? בתודה מראש!! טל.
מיכל תירוש | 10:22  30/01/07
לגבי ייעוץ ארגוני, מאחר וכבר התיחסתי לכך המון (!!!)- כנראה שזה הטרנד החדש- אנא קרא התייחסויותי בעבר. רק היום ואתמול עניתי על שאלות שממש דומות למה שאתה שאלת בעניין (בתשובתי לצפי, למשל), כך שאנא, חפש ומצא שם את תשובתי. לגבי מה לשפר- השאלה היא היכן אתה חושב שיש יותר סיכוי שאכן תשפר את הנתונים? האם למדת היטב לפסיכומטרי או לא? אם לא- ייתכן ששווה לשפר אותו. האם זה הציון מהפסיכומטרי הראשון שלך, או שמדובר בשני או שלישי? אם זה לא הראשון ולמדת כראוי, הסיכוים שתשפר יותר נמוכים. האם ציוניך במקצועות המוגברים בבגרות גבוהים? כי אם כן, אין טעם להתחיל לשפר בגרויות עם מעט נקודות שלא יעלו באופן משמעותי את הממוצע... וכו'. כך שעליך לבדוק את הדברים מול המקרה הספציפי שלך ולראות מה תוכל לשפר במינימום זמן ובצורה היעילה ביותר. ולגבי לחכות שהסף יירד, זה טוב להיות אופטימי, אך לא הייתי בונה על זה. בהצלחה, מיכל
סגור