פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידית | 13:00  30/01/07
עשיתי את מבחן הולנד שקיים באתר, יצא לי חברתי (25), יזם (7), מנהלי (8)- מה זה אומר מבחינת בחירת מקצוע? אני מבקשות הצעות ו/או רעיונות כי כרגע אין לי כיוון בכלל, (אני רק יודעת מה אני לא רוצה...)
מיכל תירוש | 15:55  31/01/07
מה שיצא מלמד שבאופן בולט את נמשכת לעיסוקים בעלי פן חברתי. כלומר, למקצועות שהעבודה בהם כוללת מגע עם הזולת, יצירת קשר משמעותי איתו ועבודה עם האחר. עיסוקים כאלה יש בשפע: למשל- כיוונים טיפוליים- פסיכולוגיה, עו"ס, כיוונים שקשורים בעולם העסקים בו הפן החברתי מתבטא בניהול מו"מ עם אחרים- כמו משפטים, כלכלה, עיסוקים חברתיים- "תרבותיים"- כמו הוראה ופרשנות, ועוד מגוון מקצועות ותפקידים. השלב הבא הוא להגדיר בתוך העיסוקים החברתיים (שכאמור מגוונים מאוד) לאן את יותר נוטה. כתבת שאת יודעת מה את לא רוצה, זה יכול לסייע לך בהגדרה. בהצלחה, מיכל
סגור