פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום! יש לי כמה שאלות כלליות: האם ניתן לעבוד במשטרה או במשרד ממשלתי אחר בתור קרימינולוגית, למרות שלא שירתתי בצבא? האם ניתן לשלב לימודי פסיכולוגיה וקרימינולוגיה ביחד? מה הביקוש לקרימינולוגים ופסיכולוגים? האם בקרימינולוגיה לומדים זיהוי פלילי? תודה מראש.
מיכל תירוש | 16:23  31/01/07
תשובות- אני חושבת שהשאלה העיקרית היא למה לא שירתת בצבא. אם מדובר על בעיה פיזית או נפשית, זה משהו שעלול להפריע גם להתקבל למשל, למשטרה. אם הסיבה אחרת, לרוב לא צריכה להיות בעיה. במיוחד לא לבנות. שילוב של קרינילוגיה ופסיכולוגיה יחד ניתן בהחלט לעשות בחלק מהמוסדות (לדעתי בבר- אילן, למשל, זה אפשרי). עקרונית, לא צריכה להיות בעיה, אך יש לבדוק זאת עם כל מוסד באופן ספציפי. אם השאלה היא אם יש ביקוש לפסיכולוגים ולקרמינולוגים, התשובה היא כן. להערכתי יש יותר תעסוקה לפסיכולוגים, ותחום הקרימינלוגיה מעט יותר בעייתי מבחינת תעסוקה, במיוחד, בהיעדר תואר שני (וזה נכון, דרך אגב, לשני התפקידים- צריך תואר שני כדי ממש לעסוק בתחום). בקרימינולוגיה לרוב לא למודים זיהוי פלילי. מדובר בתואר שהוא יותר תיאורטי ופחות מעשי. בהצלחה, מיכל
סגור