פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
helena izenkott | 21:54  30/01/07
מיכל שלום רב! אני מעוניינת להירשם לאונ' ת"א בלבד, מתלבטת לאיזה תחום (כרגע אני נרשמת לפסיכומטרי)אני בת 29 ובאה מרקע טכנוללוגי ומחשבים, ומתלבטת האם להמשיך לתכנות מחשבים (אוהבת מאוד להגיע לעומק של בעיות עד להצלחת פתרונן- סוג של אתגר שאני מאוד אוהבת) בין המקצועות לתואר ראשון ב: בפסיכולוגיה וחקר המח (אהבת חיי-יותר בצד המחקרי של נבחי המח), להמשיך בטכנולוגיה- ביוטכנולוגיה עם אופציה לננו טכנולוגיה (גם מעניין אותי מאוד וגם יש לי חשיבה אנליסטית, אני טובה במקצועות הטכניים) או במשפטים (תמיד אוהבת לחקור, לפענח, לתת טיעונים ולהוציא את הצדק לאור- לעזור לחלשים במלוא המרץ- עבורם אשמח להילחם בכל כוחי). אני כבר נברתי בכל אחד מהנושאים הללו אך אינני מוצאת דרך להחלטה מבניהם. לפי מבחן הולנד שלכם באתר, הטיפוסים הדומיננטיים שלי הינם: 27 חקרני, 22 ביצועי, 21 מנהלי וגם בחברתי, 20 יזמי, 17 אומנותי. בבקשה אשמח לקבל את המלצתך על אף המידע הקטן שיש לך עלי. תודה רבה מראש, הלנה.
מיכל תירוש | 16:37  31/01/07
תראי, הן לפי מה שאת מתארת והן לפי מה שיצא לך בשאלון, נשמע שאת מאוד לא מגובשת וכאילו רוצה ללמוד הכול מהכול. מצב כזה קורה, אך בינינו, ברור שיש לך העדפות לכאן או לכאן, גם אם אינן מתבטאות בשאלון. למשל- יש הבדל ניכר בין עבודה מול מחשב או במעבדה, לעומת עבודה שקשורה באינטראקציה תמידית עם אנשים. כך שמה שנראה לי זה שמכול מיני סיבות, קשה לך להבחין ולהגדיר בבירור מהן העדפות שלך, ומה בעצם יכול יותר להתאים לך. את לפני פסיכומטרי, ולא ציינת ממוצע בגרויות, כך שאויל בסופו של דבר הנתונים שלך יכתיבו את הבחירה, אך במקרה שלא, אם לכאורה הכול יהיה פתוח, לדעתי כדאי לך לפנות לייעוץ כדי שמישהו אחר יוכל לעזור לך לעשות קצת סדר ולהבין יותר מה בעצם את רוצה לעשות. בהצלחה, מיכל
סגור