פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שחר לוי | 19:01  30/01/07
שחר לוי | 19:11  30/01/07
שלום מיכל, אני באמצע לימודי לתואר במינהל עסקים אך הגעתי לשלב בלימודיי שאני צריך לבחור את התמחותי בין שני מקצועות: התמחות בשיווק תחום אשר ענייני בעיני אך לצערי השכר בענף נמוך, או בהתחמחות בחשבונאות (רואה חשבון) שהשכר אומנם גבוה יותר אך אני אישית מתקשה בלימודים במהתמחות זו. אנא כיתבי לי את הצעתך באיזה התמחות עלי לבחור?
מיכל תירוש | 16:30  31/01/07
לדעתי התשובה בגוף השאלה- אם יש תחום בו אתה יותר מתעניין יותר טוב, ויש יותר סיכוי שתצליח, ותחום בו אתה פחות טוב ופחות מצליח- נשמע שיותר נכון ללכת על הראשון, לא? אני אישית בגישה שכאשר אנו טובים במשהו נוכל גם להגיע בו לשכר מכובד, בעוד שבתחום שאנו לא טובים, וזה יכול להיות התחום המכניס יותר בעולם, כנרה שהשכר שלנו לא יהיה משהו. בנוסף, וכאמור, זו דעה אישית, אני מייחסת חשיבות רבה מאוד לסיפוק מהעבודה ולתחושה אישית של הצלחה במה שאתה עושה- בעיני, הרווח מכך לא נופל מאשר הרווח של "שכר גבוה". ודרך אגב- גם בשיווק ניתן להגיע למשכורות מאוד מכובדות... בהצלחה, מיכל
סגור