פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רציתי להתייעץ לגבי עניין, אני נבחנת במבחן הפסיכומטרי במועד הקרוב יש לי כיוון מה ללמוד - סיעוד אבל יש הגבלת גיל ואני מתלבטת מה לעשות בינתיים כי באוקטובר אני לא יכולה להתחיל רק עד שנה הבאה אז חשבתי אולי בכלזאת אני אלמד נושא קרוב לסיעוד עד שתעבור שנה..מה את חושבת שאני צריכה לעשות?
מיכל תירוש | 10:41  04/02/07
קודם כל, לדעתי, כדאי לחכות ולראות את תוצאות המבחן לפני שמקבלים החלטות... ובכל מקרה- איך לנצל את הזמן זה משהו מאוד אישי- יש אנשים שיראו בכך הזדמנות לעבוד ולחסוך כסף, או להתנדב בתחום ולצבור יותר "ידע וניסיון" שיכולים אח"כ לסייע בתואר, יש שירצו לטוס ולהתאוורר לפני, וכאמור, אפשר גם להתחיל ללמוד משהו אחר או קורסים בודדים שאולי יחסכו לך אח"כ חלק מהעומס במהלך הלימודים עצמם. הכל עניין של העדפה ושל מה יענה הכי טוב בשלב זה על הצורך שלך ומה ייתן לך את התחושה הטובה ביותר. בהצלחה, מיכל
סגור