פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 13:52  01/02/07
מיכל,איך בעצם מחליטים מה אני רוצה ללמוד? יש הליך נורמטיבי שצריך לעבור? או סתם מה שבא?? אני לא יודעת איך לבחור. תודה,יעל.
מיכל תירוש | 11:02  04/02/07
יעל, זו כמובן ה"שאלה" במלוא מובן המילה. והתשובה היא שאין דרך אחת. יש אנשים שיודעים מראש ואין להם כל התלבטות. יש כאלה שכלל לא מחליטים ואולי, למשל, מישהו אחר קובע בשבילם, ויש את אלה שמתלבטים ונעזרים באמצעים וגורמים שונים כדי להחליט לכאן או לכאן. במה ואיך להיעזר כאשר מתלבטים, תלוי במקור הלבטים, ובהעדפה אישית- כמו כל החלטה בחיים- כל אחד ומה שנכון עבורו ויכול לסייע לו. כך שאין כאן נורמה והליך שעל "כולם" לעבור. בפסיכולוגיה, יש כמובן כל מיני תיאוריות והמלצות על שלבים התפתחתיים שקיימים בנושא של התגבשות זהות מקצועית- תעסוקתית. אך גם כאן, יש לא מעט תיאוריות ואין משהו מוסכם אחד. כך שאם יש לך קושי לבחור, כדאי לנסות להבין בדיוק מה הקושי, ודרך זה איך אפשר לפתור אותו. בהצלחה, מיכל
סגור