פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה | 13:19  04/02/07
היי, אני מעוניינת ללמוד מדעי ההתנהגות- פסיכולוגיה וכרגע בודקת מקומות שונים. שאלתי היא כזאת, כרגע יש ימים פתוחים שבכל מקום נשמעים מאוד אטרקטיביים ומסבירים, איך אני יכולה לברר במכללות לדוגמא עד כמה רמת הלימודים מכינה אותי באמת לתואר שני בתחום או לבחינת המתא"ם בסוף התואר? אילו שאלות עליי לשאול ובמה עליי להתמקד כדי לקבל תשובה אובייקטיבית שתנחה אותי (עד כמה שאפשר)? תודה ותודה על התייחסויותייך הקודמות, את עוזרת לי מאוד :)
מיכל תירוש | 10:04  05/02/07
לדעתי, כדאי לשאול בדיוק את מה שהיית רוצה לדעת, מתוך תקווה שיענו על כך, ועם מידה של ביקורתיות (כי המטרה שלהם היא בכל זאת לשווק את המוסד והמסלול). קשה לי להאמין שיתנו מידע שאינו נכון. לגבי המתא"ם למשל, או לגבי קבלה לתואר שני, ניתן לשאול בדיוק מה שרצית לדעת: כמה סטודנטים בוגרי המכללה התקבלו ללימודי תואר שני? האם ידועים להם אחוזי ההצלחה של בוגרי החוג במבחן המתא"ם? האם הלימודים מכינים או מכוונים לקראת בחינה זו? וכו'. נסי לשאול ישירות ובניסוח ברור ומובן. אני בטוחה שאם יש תשובות שכדאי לשמוע, הם ימהרו להשמיע אותם. בהצלחה, מיכל
סטודנטית | 09:49  01/03/07
לכל מוסד שמכבד את עצמו יש נתונים על מצב הבוגרים, כמה פנו לתחום הזה או האחר. ויש גם אפשרות לקבל מספרח טלפונים של בוגרים המוכנים לייעץ לך. כמו כן, יש מוסדות שבהם ניתן לדבר עם סטודנטים במהלך היום פתוח. שיהיה בהצלחה!
סגור