פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יותם הררי | 19:43  04/02/07
ערב טוב! במבחן הולנד קיבלתי 18 נקודות בתחום היזמי ו 8 נקודות בתחום החברתי.האם אפשר לשייך את זה פחות או יותר למקצועות ספציפיים? יש לציין שאני אחרי תחום עיסוק של כמעט 4 שנים און אנד אוף(תחום אומנותי).שאלתי בעצם היא מה מתאים לטיפוס יזמי? תודה על העזרה!
מיכל תירוש | 10:20  05/02/07
טיפוס יזמי הוא אותו טיפוס שאוהב ליזום דברים מעצמו. כלומר, שהרעיונות יבואו ממנו. בד"כ מדובר באדם שאוהב להיות אחראי על דברים, להשפיע ולהיות זה שמוביל ופחות זה שהולך עם העדר או שאומרים לו מה לעשות (למרות שטיפוס יזמי בהחלט יכול להיות גם אדם שמסתדר היטב עם מסגרת- אין כאן ניגוד). לטיפוס היזמי חשוב להביע את עצמו ולרוב השאיפה היא ליצור משהו משלו (למרות שאין הכוונה דווקא ליצירה במובן האומנותי). דוגמאות למקצועות יזמיים- אנשי שיווק ופרסום, מנהלי פרוייקטים, אצל יועץ ארגוני הייתי מצפה שיהיה פן יזמי (וכמובן עוד טיפוסים), מנכ"לים של חברות, וכו'. מיכל
סגור