פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטלי | 20:32  04/02/07
אני רוצה ללמוד הנדסת ביוטכנולוגיה והתעודת בגרות שלי לא מספיקה, אני צריכה לשפר מתמטיקה ופיסיקה 5 יח''ל לכל מקצוע יש לי שתי אפשרויות: 1) להשלים דרך קורס של לחמן, אנקורי וכו' 2) להשלים דרך מכינה של האוניברסיטה 3) להשלים בחינם דרך מכללת ספיר (זו מן הטבה לתושבי עטוף עזה שסובלים מקסאמים, כמוני) זה שהאפשרות השלישית היא בחינם לא הופכת אותה לאידיאלית מאחר ואין לי מושג אם איכות הלמידה וההכנה למבחן שווה לרמה של לחמן או אנקורי, לכן אני לא יודעת אם ללכת על זה, אני חייבת להצליח, אנילא רוצה ללמוד דרך קורס סתמי שלא מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים האפשרות השניה שהיא השלמה דרך מכינה של אוניברסיטה, זו השלמה שמהווה תחליף לתעודת הבגרות, גם פה אותו דבר..האם איכות הלמידה וההכנה לבחינה שווה את זה? האפשרות הראשונה היא מצויינת אך יקרה ועלולה לקחת לי שנתיים לפחות. מה עליי לעשות?
מיכל תירוש | 10:24  05/02/07
מתוך ניסיון לשמור על אובייקטיביות, איני יכולה להמליץ לך לפנות למוסד כזה או אחר. אני כן יכולה להפנות את תשומת ליבך לכך שמכינה שאת עושה באוניברסיטה או במכללה בה לא משלימים בגרויות, אלא מקבלים מעין ציון פנימי, בהרבה מקרים מתאימה רק לאותו מוסד ומסייעת רק בקבלה אליו, בניגדו להשלמה של בגרויות שכשמה כן היא - השלמת בגרויות- ולכן אינה ספציפית למוסד זה או אחר. כך שכדאי לבדוק גם את הפן הזה- כי אם אינך בטוחה שאת רוצה ללמוד דווקא במוסד X, אולי לא כדאי לעשות בו מכינה (אלא אם זו השלמת בגרויות במלוא מובן המילה!). בהצלחה, מיכל
סגור