פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יפעת | 13:22  08/02/07
שלום רב שמי יפעת בת 29 בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במדעי החברה. עד היום עבדתי בבנק בתפקידים שונים כאשר תפקידי האחרון היה אחראית אשראי. בימים אלה אני מחפשת לעשות שינוי. רציתי לדעת פרטים על התפקידים הבאים : אשת יחסי ציבור ותקציבאית והאם יש צורך לעשות קורס כלשהו כהסבה לתחומים אלה.
מיכל תירוש | 10:29  09/02/07
עקרונית מדובר בשני תחומים שלרוב אין אליהם קורס או הכשרה מסויימת (למרות שיש מוסדות שמציעים קורס כזה או אחר בתחום). לתקציבאות כדאי שיהיה רקע בתחום כלכלי (שכנראה שיש לך), ובשניהם כדאי שתהיה הבנה או רקע שקשור לתחום של תקשורת, נגיעה בשיווק, התמצאות בקהלים וכו', אך זה לא בהכרח מוגדר כדרישת חובה, וייתכן שלמדת דברים רלוונטים בתואר השני, למשל. כך שבגדול, למיטב ידיעתי אין דרישות מוגדרות קבועות בהן צריך לעמוד 0למרות שלקחת קורס בעניין אף פעם לא מזיק), והרבה מתבסס על מה מחפשים במקום ספציפי, ועל היכולת וההתאמה שלך לתפקיד, כמו גם היכולת "לשווק" עצמך נכון אליו. מוסדות שמציעים קורסים בתחום תוכלי למצוא אם תעשי חיפוש כאן באתר, ומידע נרחב יותר תמצאי בספרית מקצועות. בהצלחה, מיכל
סגור