פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירן | 12:22  24/11/06
שלום לך אני כל כך מעוניינת בלימודי משפטים ,קראתי הרבה על התחום אבל מה שמדאיג אותי זה שיש הרבה הרבה עורכי דין בישראל והמון בוגרים כל שנה האם זה במת צריך להדאיג אותי והאם קשה למצוא תעסוקה אחרי תואר ראשון במשפטים
בהחלט משהו שצריך להיות שיקול מההתחלה. אם את נמשכת לתחום וזה מעניין אותך - אז זה השיקול היחידי, ופשוט לכי על זה. מי שאוהב את מה שהוא עושה גם בדר"כ טוב במה שהוא עושה, וקל מאוד לראות את זה בשטח מאוחר יותר. אם לעומת זאת את רוצה ללכת על זה בגלל שזה "נחשב", אז מצפים לך חיים לא פשוטים, ולא קל להתחיל את הצעדים הראשונים בשוק. (יש לי כמה חברים שעכשיו מתחילים סטאז', ובקושי רואים את הבית..)
מיכל מנהלת הפורום | 12:22  24/11/06
מסכימה עם אלעד שאם זה התחום אותו רוצים- לא כדאי להיבהל גם אם התחום "מוצף". הסיבה היא שבמדינתנו הקטנה, ניתן לומר שכמעט כל התחומים (אם לא כולם) מבוקשים ו"מלאים". כך שהשיקול בעיני הוא גם מה מעניין וגם במה תהיה/תהיי טוב/ה. אם תהיי טובה בתחום, תשקיעי, לא תוותרי ועם סיום הלימודים (או במקרה של משפטים- במהלכם) תדאגי למצוא עבודה ולהשתלב, סביר להניח שעניינים יסתדרו. זה עלול לקחת זמן- אבל אני מאמינה שלמוטיבציה והשקעה יש כאן לא מעט מקום והשפעה. בהצלחה, מיכל
סגור