פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גלי | 19:30  12/02/07
שלום! רציתי לבקש המלצה לגבי מכינה לתיק עבודות לעיצוב תעשייתי. כששאלתי במוסדות המלמדים את המקצוע, נתקלתי בגמגום וסירוב לענות. נאמר לי כי בתי הספר מעדיפים שלא אגש לשום מכינה שכזו היות ואני עלולה לצאת עם איזושהן עבודות "שטנץ" (=כניסה לתבניות). בתי הספר היו מעדיפים שאיצור את תיק העבודות לבד, אך אין לי מושג מהיכן להתחיל. בנוסף שמעתי מחברות שבמכינות מתרגלים עם התלמידים איך לגשת למבחני ה"סינון", מה שכבר נשמע לי כמו סיבה טובה לגשת למכינה כזו.. אשמח עם המלצה איך לפעול בנושא. בתודה, גלי.
מיכל תירוש | 19:46  12/02/07
הי גלי, מאחר ואין מקום לפרסומים כאלה או אחרים בפורום, אני לא יכולה להמליץ לך על מכינה ספציפית. עם זאת, אני מחזקת בחום את הרעיון לעשות מכינה לפני הלימודים. בעיני, כמו מכינות אחרות, זו הכנה חשובה וכדאית, וזה בהחלט יכול להקל מאוד את עניין תיק העבודות. כך שנכון שאולי המוסדות השונים "לא ממליצים", אך אם המטרה היא להיות מוכנה ללימודים, בהחלט כדאי לקחת מכינה. בעיני זה קצת כמו לגבי הפסיכומטרי- לכאורה לא צריך לקחת קורס כדי להיבחן, אך בפועל, קורס כזה בדרך כלל בהחלט מסייע. בהצלחה, מיכל
גלי | 20:32  12/02/07
עזרת לי! אירשם למכינה, מה שבוודאי יגרום לי להרגיש מוכנה ופחות מפוחדת :) מבחינות הקבלה. (אגב, תודה רבה גם על התשובה המהירה).
סגור