פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורן | 02:45  15/02/07
אני בן 24 ילד מחונן ומבריק שבעל הפרעת קשב רצינית. אני נמצא כרגע בצומת מכריעה שהיא בחירת מקצוע לימודי. עשיתי את המבחן באתר והתוצאות הן כאלו:יזמי 29,מנהלי 23,חברתי18,אומנותי1,ביצועי0. אני רואה את עצמי משתלב בעולם העסקים,ומתעד להיות אחד מ"כרישי המשק". יש לי יכולות נהוליות,ראש מבריק,כריזמה,אינטרקציה מיוחדת עם אנשים,וחושים מחודדים. ההתלבטות שלי היא האם ללמוד ראיית חשבון או ללכת לכיוון של הנדסת תעשייה וניהול. יש לי פסיכומטרי 718 ובגרות 83. האוניברסיטה היחידה הרלוונטית לגבי לשנה"ל הבאה היא בן גוריון שם אתקבל לרוב מקצועות ההנדסה(ובהן הנדסת תעשייה והניהול)וגם לחשבונאות. מה יותר מתאים בכדי להתקדם ולהיות מנהל חשבונאות או שתעשיה וניהול?
מיכל תירוש | 21:31  15/02/07
הי אורן, זו התייחסות מאוד כללית, ועלי לסייג מראש את דברי כי בכל כלל יש את היוצא מן הכלל, אך לרוב לא כדאי שמישהו שאין בו צד ביצועי חזק, יפנה לכיוון של הנדסה, ולכן בעודי מסתמכת רק על המידע שנתת, עלי לומר שאולי הנדסת תעו"נ פחות מתאים. לגבי חשבונאות, הייתי מציעה לשקול גם שילוב של ניהול עם כלכלה. בהצלחה, מיכל
סגור