פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, רציתי להתייעץ בנוגע ללימודי התואר השני משום שאני בפרשת דרכים. לימודי התואר הראשון שלי הם בפסיכולוגיה ובתקשורת מאוניברסיטת תל אביב, כרגע אני בשנה ג'. אני מעוניינת להמשיך לתואר שני בתחום הארגוני אבל מתלבטת משום האפשרויות הרבות. הייתי רוצה לברר אם את יכולה לייעץ לי לגבי מה יעדיפו המעסיקים? הייתי רוצה לעבוד ולייעץ לארגונים, למנהלים ולעובדים כולל קבוצות הדרכה וכל המשתמע מכך ואני לא יודעת האם עדיף לעשות זאת עם תואר שני בפסיכולוגיה או בניהול למשל. הבנתי שגם מפסיכולוגיה חברתית אפשר להגיע להיות יועץ ארגוני - וזה משום שקשה להתקבל לפסיכולוגיה ארגונית או תעסוקתית. אשמח לכך עצה. תודה רבה. לירון.
מיכל תירוש | 21:36  15/02/07
הי לירון, תראי עקרונית, מכל אחד מהכיוונים שציינת ניתן להגיע לעבוד בתחום, למרות שלכאורה פסיכולוגיה חברתית זה יותר "רחוק" כי התואר ברוב המקרים הוא עם דגש מאוד מחקרי והפן היישומי שלו מועט (אם בכלל). עם זאת, כאמור, זה בהחלט מסלול אפשרי. לגבי מה עדיף, לעניות דעתי, מה שעדיף זה לצבור ניסיון- כלומר, להתחיל ללמוד אחד מהכיוונים, אך במקביל לנסות להתחיל לעסוק בתחום או לפחות לגעת בו. במובן זה כדאי גם לבחור במסלול שיש בו יחסית יותר התנסות מעשית (למשל סטאז', פרויקט בנושא וכו'). איזה מבין הכיוונים זה?- קשה לומר. אך מניסיוני, כאמור, ברוב המקרים פחות משנה התואר, יותר משנה הניסיון והידע שהצלחת לצבור. בהצלחה, מיכל
סגור