פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 23 ואני מעוניינת להתחיל את לימודיי האקדמאיים באוקטובר הקרוב. מאז שהייתי ילדה החלום שלי היה להיות עובדת סוציאלית. ההרשמה באוניברסטאות החלה ומכל הצדדים אני שומעת כמה לא כדאי לי ללמוד את המקצוע הזה חרף המשכורת הכל כך נמוכה. מה לעשות? האם ישנם מקצועות טיפוליים דומים בעלי סיפוק דומה והכנסה גבוהה יותר? אני מ-ת-ל-ב-ט-ת!!!
מיכל תירוש | 21:41  15/02/07
הי חן, תראי, זה נכון שהרבה פעמים עו"ס מרויחות שכר יחסית נמוך, אך א- זה לא תמיד כך (למשל אפשר להיות עו"ס בחברה פרטית ואז להרויח יפה מאוד, או להתקדם לתפקידים יותר ניהוליים שאיתם יעלה גם השכר), וב- זה כך ברוב המקצועות הטיפוליים ובוודאי שבתחילת הדרך. כך שאם הכיוון הטיפולי, לא נשמע לי שלהתחיל מעו"ס זו טעות, מה גם שהיתרון האדיר בכיוון זה הוא שבניגוד לכיוונים אחרים (למשל פסיכולוגיה) כבר אחרי 3 שנים את יכולה להתחיל לעבוד ולא חייבת תואר שני (בקיצור, הרווחת עוד זמן שבו תוכלי להרויח במקום להוציא על הלימודים). כך שאני הייתי נזהרת מכל מיני "נשמות טובות" שמפחידות אותנו ביחס לכיוונים שאנו רוצים בהם. אם זה מה שאת רוצה ובזה תהיי טובה, את כבר תמצאי את הדרך להרויח. אז נכון, לא תרויחי כמו מהנדס, אך בינינו, לא ברור שתוכלי להיות מהנדסת כזו טובה, לא? בהצלחה, מיכל
סגור