פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מילי שר | 23:56  15/02/07
ברצוני לשאול אילו מיקצועות מתאימים לטיפוס היזמי?וכן לאחר שקיבלתי יעוץ גרפולוגי מלא תכונות האופי שלי לא תאמו כלל את ההמלצות למיקצועות לימוד. באיזה פורום אוכל לקבל השמה מיקצועית לאחר שיש לי דוח גרפולוגי מלא? בתודה מראש.
מיכל תירוש | 10:03  16/02/07
הי מילי, האמת היא שאני ממש לא יודעת היכן תוכלי לקבל ייעוץ והכוון מקצועי (אני משערת שלכך הכוונה ולא להשמה- שזה בעצם אומר מציאת עבודה) בהתבסס על דו"ח גרפולוגי. אני מאמינה שרוב אנשי המקצוע שאני מכירה לא ימהרו להסתמך על "כלים אבחוניים" שאינם שלהם (לי למשל, כפסיכולוגית, קשה להסתמך ולתת אמון רק בדו"ח גרפולוגי של מקור אחר) ולבסס עליו ייעוץ שלם. עם זאת, את תמיד יכולה לנסות לפנות ליועצים כאלה ואחרים, ואולי מישהו יסכים להיענות לאתגר. באופן כללי אומר, שנשמע לי מצב די מוזר שהמקצועות שניתנו לא תואמים את מה שיצא בדו"ח, ולכן אני מציעה שלפני שאת ממהרת להוציא עוד כסף, חזרי אל הגורם המאבחן ובקשי ממנו הסבר למה ואיך המקצועות האלה מתאימים לתכונות שנמצאו בדו"ח. אם זה אבחון שנעשה תמורת תשלום, נראה לי שזו זכותך לברר ולבקש הבהרות ואינטרס של הגורם שעמו התייעצת שתצאי עם יותר הבנה, גם אם אולי זה עדיין לא יהיה ממש לטעמך. מיכל
סגור