פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליטל פינטו | 09:22  16/02/07
לפי המבחן התאמה אני האדם החקרני רציתי לדעת איזה תחומים מתאימים לי...?!??! אני ממש אובדת עצותאני ממש רוצה רפואה אבל התנאים שם ממש קשים.
מיכל תירוש | 10:08  16/02/07
הי ליטל, טיפוס חקרני הוא אותו טיפוס שרוצה לדעת דברים, להתעמק, להבין לעומק וכו'. הרבה פעמים מדובר באנשים ששואפים להשתלב בתחומים הקשורים במדעים- רפואה- שציינת, ביולוגיה, כימיה, פיזיקה, וכו', אך ניתן לחקור והלעמיק גם בתחומים ממדעי החברה- למשל חוקרת בתחום הכלכלה, אנתרופולוגית, סוציולוגית וכו', גם בתחומים טכניים- לחקור סוגיות הקשורות במכונות או חומרים, למשל, וכן בתחומים ריבם נוספים. בנוסף, לעיתים השאיפה היא לשלב את הפן החקרני עם היבטים נוספים- למשל, ברפואה יש שילוב של חקרני+ חברתי, שאומר רצון לשלב מחקר, ידע והסתמכות על מדע בהקשר של עבודה עם אנשים. שילוב כזה קיים גם במקצועות כמו רוקחות, פיזיוטרפיה, תזונה ועוד אפשרויות רבות. כךש כדי לייעץ לך לא מספיק לדעת שאת טיפוס חקרני- צריך לדעת "אילו עוד טיפוסים את" וכמובן כישורים ויכולות. בהצלחה, מיכל
סגור