פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורלי | 17:20  23/03/09
שלום רב, ברצוני ללמוד לימודי פיזיוטרפיה. רציתי לשאול מה תנאי הקבלה לכך, כמה שנים לומדים?, והאם יש לימודים בבית חולים תל השומר ? אשמח לתשובה תודה מראש, אורלי
מנהלת הפורום | 14:31  24/03/09
הי לימודי פיזיותרפיה מתקיימים במספר מצומצם מאוד של מוסדות באוניברסיטת באר שבע וכיום גם במכללת "אריאל", תנאי הקבלה גבוהים והלימוגים הנם 4 שנים.
היי אורלי יש גם לימודי פיזיוטרפיה באוניברסיטת חיפה תנאי הקבלה גבוהים אבל שווה לך לנסות אני מצרפת לך את אתר החוג: http://hw.haifa.ac.il/physical/hebrew/ ותוכניות הלימודים בהם תנאי הקבלה: http://hw.haifa.ac.il/physical/hebrew/program.html לגבי התמחויות בבי"ח תל השומר- עדיין לא נקבעו בי"ח שעליהם ישלחו בקיץ אז יתכן שיהיה .. את יכולה לדבר עם המזכירות אולי יש להם פרטים כבר.. לפי מה שהבנתי עדיין לא נקבע..
סגור