פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורי | 22:21  23/03/09
שלום. אני בן 26 והשתחררתי מהצבא לפני 5 שנים. נכון להיום אינני יודע מה אני רוצה לעשות בחיים. לפני שנתיים התחלתי ללמוד כלכלה באוניברסיטה הפתוחה , אבל זה לא הלך לי. לפני שנה למדתי הנהלת חשבונות שגם זה יתברר כלא הכיוון. עכשיו אציין שלמידה באופן כללי אינה הצד החזק שלי ואין לי ממש מושג מה הכיוון שלי ומה אני אוהב לעשות , למי כדאי לפנות? , מה עושים במצב כזה? אשמח לאיזשהו "קצה חוט" תודה.
מנהלת הפורום | 14:27  24/03/09
הי אורי מציעה לך לפנות ליעוץ בחירת מקצוע ולהסתייע באיש מקצוע בכדי להגיע לבחירה מתאימה, תוך לקיחה בחשבון של כל השיקולים. נשמע שאינך מכיר מספיק טוב עצמך וכל שכן את עולם המקצועות וזקוק לעזרה. קיימים מכונים רבים המציעים יעוץ מהסוג הזה ולפני שאתה "קופץ" לדבר הבא כדאי להתיעץ. בהצלחה
סגור