פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איה | 09:22  24/02/07
אז ככה, אני סטודנטית לחינוך מיוחד שנה ראשונה, אך הדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה לכתוב. הייתי רוצה לעבוד כמבקרת ספרות או טלוויזיה במגזין כלשהו או באינטרנט. האם הדרך לשם היא דרך קשרים רק, זאת מכיוון שאין לי תואר רלוונטי ככל הנראה, או שאני אוכל להציע את עצמי כמועמדת לעבודה עם התואר שלי וחומרים שכתבתי? בנוסף, אם תוכלי לספק לי קצת מידע על התחום הזה, מבחינת משכורת, אופי המקצוע, קידום וכו'. אשמח גם לדעת פרטים על כתיבה לאתרי אינטרנט שונים.. תודה רבה לך.
מיכל תירוש | 19:44  24/02/07
הכיוונים הללו בד"כ אינם דורשים הכשרה ספציפית וההשתלבות בהם היא על סמך הפגנת יכולות וכישורים, וגם לא מעט קשרים. כך שלתואר שאת לומדת לא בהכרח צריך להיות קשר לעניין. לגבי משכורות וכו'- איני יודעת לענות לך, צריך לדבר עם מישהו בתחום. לדעתי, בשלב ראשון, הרבה עובדים בהתנדבות, מתוך מטרה שאחרי שיכירו אותם יוכלו גם להרויח מהעניין. אך כאמור, איני מתמצאת כמו מישהו שעוסק בכך. מיכל
סגור