פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלכס | 16:20  25/02/07
שלום מיכל.. אני מעוניין ללמוד ביולוגיה בטכניון.. ובעיקר להתמחות בביולוגיה מולקולרית.. ורציתי לדעת מה אפשר לעשות עם תואר ראשון במקצוע זה..? נ.ב: אני יכול ללמוד גם הנדסה כימית\חומרים או ביוכימיה מולקולרית אך לא נידמה לי שאני אצליח להתמודד עם הקושי של לימודי המתמתיקה והפיזיקה בתחומים אלו בטכניון..
מיכל תירוש | 21:13  25/02/07
לימודי ביולוגיה בדרך כלל מכוונים לעבודת מחקר. כלומר, רוב הבוגרים, אם הם ממשיכים בכיוון זה, פונים לעבודה במעבדות שקיימות בגופים שונים (בתי חולים, גופי מחקר שונים וכו'). אתה מוזמן לכתוב "ביולוגיה" ב"חיפוש החופשי", להיכנס לקישור שיש בצד שמאל ולקרוא עוד על הנושא. ביחס להתלבטות שציינת, כדאי לקחת בחשבון שגם בתחום זה לומדים לא מעט מתמטיקה ופיזיקה. מיכל
סגור