פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 09:46  28/02/07
אני מאוד מתלבטת באשר לתחום שבו אני רוצה להתעסק. אפשר לומר שכרגע ההתלבטות שלי היא בין הנדסת מכונות לבין טיפול בעזרת בע"ח. אני יודעת, שני תחומים שלא ממש משיקים זה לזה, אבל מה לעשות - יש לי הרבה תחומי עניין. חשבתי ללמוד הנדסת מכונות, אבל אני חוששת שהעבודה היחידה שאני אמצע תהיה בתחום היי-טק, ואני מעדיפה שזה לא יקרה. אני לא מעוניינת לעבוד שעות-לא שעות, אני גם רוצה שיהיו לי חיים פרטיים מלבד הקריירה. באשר לתחום הטיפולי - חשבתי לעשות תואר ראשון בעבודה סוציאלית, ואז להתמקצע בטיפול בעזרת בע"ח. אני מאמינה שאני מאוד אהנה מלעבוד בתחום הזה, רק שהשאלה היא אם בכלל יש בזה פרנסה. האם יש ביקוש בשוק? ואם כן, אפשר להתפרנס מזה ולא לחיות על שכר מינימום? יש אופציה לפתיחת קליניקה פרטית לאחר מס' שנות נסיון או שדבר כזה לא צפוי להצליח? אני יודעת שאני לא אוכל לקבל את כל התשובות, ואני מצטערת על האורך, אבל אני פשוט נורא מבולבלת. תודה מראש, יעל.
מיכל תירוש | 19:45  28/02/07
עקרונית בהחלט יש פרנסה והמודעות לתחום נמצאת בעליה (כמו לתחומים טיפוליים אחרים). עם זאת, כפי שציינת, השכר במיוחד בהתחלה הוא נמוך, וודאי שלא קרוב לשכר של מהנדסים. סביר להניח שעם הזמן וצבירת ניסיון, תוכלי לעבוד גם באופן עצמאי וגם להשתכר יותר, אך כאמור, זה לא יהיה במיידי. בהצלחה, מיכל
סגור