פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכל | 12:36  28/02/07
הי מיכל, סיימתי לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללת אריאל בממוצע 81 עדיין לא סגרתי את התואר. והמשכתי בלימודי חינוך מיוחד- תעודת מורה מוסמך- מסלול לאקדמאים.אני חושבת על תואר שני בייעוץ חינוכי בעתיד ולמעשה לא יכולה להתקבל בגלל הממוצע הנמוך.. שאלתי היא האם אחרי גיל שלושים התנאים לתואר שני זהים? ואם אסגור את התואר בממוצע זה איך אוכל לשפר זאת בעתיד בכדי להתקבל לתואר שני- האם קיימת אופציה לשיפור התואר.והאם לימודי ההוראה משנים במשהו או משפיעים על הממוצע.
מיכל תירוש | 19:50  28/02/07
הי מיכל, למיטב ידיעתי מרגע שסגרת את התואר, אין אפשרות לשנות אותו ולשפר ממוצע. בנוסף, לפי הבנתי, אם את עושה תעודת הוראה שהיא נפרדת מהתואר, גם הציונים שלך בלימודים אלה לא יכנסו לממוצע של התואר. עם זאת, המקום לבדוק את הדברים ולשאול את השאלות הוא קודם כל במקום בו את לומדת, כי רק הם יודעים בדיוק איזה מסלול את עושה ומה הוא כן/לא מאפשר. כנ"ל לגבי תנאי קבלה לתואר שני והאם הם שונים מעל גיל 30- זה משהו שכדאי לבדוק עם המוסדות עצמם, ורק הם יוכלו לתת לך תשובה שיהיו חייבים לעמוד מאחוריה (ולכן רק הם מהימנים). כך שיש לך בירורים. בגדול, למיטב הבנתי- נראה שכדאי לך לשפר את הממוצע עכשיו ולא לסגור את התואר אם הממוצע יצור לך בעיות בעתיד. בהצלחה, מיכל
סגור