פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דודי | 12:40  28/02/07
נורא נורא קשה להחליט מה ללמוד כתואר ראשון, כשאתה יודע שזה התחום שאתה הולך לעסוק בו (לאף אחד לא בא לבזבז 3/4 שנים מהחיים עם מקצוע שלא יעניק להם כלום) תמיד חשבתי שאני רוצה להיות כלכלן לעסוק בתחום, במפגש עם החומר הלימודי של מישהי שלומדת משפטים וכלכלה בחיפה הבנתי שאולי כלכלה זה לא בשבילי. (יותר מדי מתמטיקה) לימודי משפטים וממשל בבינתחומי נראים מאוד מעניינים אבל קשה לי להבין באיזה תחום אפשר לעסוק כבוגר תואר ראשון בממשל, ממשל עושה רושם למקצוע מאוד מעניין, שעוסק במספר תחומים,אבל האם אפשר לעסוק בתפקידי ניהול? ואילו התמחויות יש לבוגר במשפטים? אני יודע שאני לא ממש רוצה לעסוק בעריכת דין, אבל יועץ משפטי/משפטן יכול להיות אחלה מקצוע.(יש מישהו שעוסק במקצוע ויכול להסביר קצת על התביעות שלו, השכר?) מצד שני חשבתי אולי לעבוד כאנליסט,או יועץ השקעות וכאן יש את התואר במשפטים ומנהל עסקים, הבנתי שזה מאוד קשה ללמוד את שני המקצועות האלה ביחד, האם זה משנה עם אני אעשה תואר ראשון בממשל ושני במנה"ע? או שאין קשר בין תואר ראשון במנה"ע לתואר השני... בקיצור, מה תחומי התעסוקה לבוגרי תארים אלה, איך הלימודים במסלולים הללו, ואם יש מישהו מהגולשים שלומד בבינתחומי אני אשמח להבין איך המקום ומה הרושם שלהם/הטיפים בשבילי. דרך אגב בשאלון שלכם (של אדם) יצא: 24% מנהלי 23% יזמי 15% חברתי אם זה יכול לעזור...
סגור