פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מאיר טל | 16:04  01/03/07
בשנה וחצי האחרונות עבדתי בשני משרדי רו"ח ודיי התאהבתי בתחום, הבעיתיות כאן שהתחום הוא דיי יבש ולא משלב פרמטרים של שיווק(תחום בו עסקתי),חשובה לי כימייה בין אישית,שיווק,שכנוע לקוחות,וכן חוות דעת מקצועית בתחום השיווקי, אני אוהב לחשוב על דרכים יצירתיות לשיווק,שונא שגרה,אוהב דינמיות,אוהב לבקר עבודה והתנהגות של אחרים או של מערכת! לאור מאפייני ,האם תחום ראיית חשבון עשוי לאכזב אותי?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 23:02  07/03/07
שלום מאיר תחום ראיית חשבון הנו דינמי יותר מהדימוי שדבק בו. בניגוד לדימוי האפור של התחום, רואה החשבון נפגש על בסיס יומי עם לקוחותיו, מקיים מגע שוטף עם גופים שונים כגון: מס הכנסה ומע"מ. בנוסף, ניתן להתקדם בעתיד לתפקיד של מנהל כספים של חברה- תחום דינמי אף יותר הכרוך במשא ומתן וניהול כל כספי החברה. מומלץ לך לשוחח עם רואה חשבון שונים ולקבל מהם תמונה מקיפה ורחבה יותר של יום העבודה שלהם. במידה ולא מספק עדיין פנה לתחום העסקים/ שיווק המשלב דינמיות , עצמאות ואינטראקציה עם אנשים.
סגור