פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מוחמד | 21:05  28/11/06
דיפדפתי באתר אבל לא כתוב על תנאי הגיל וזה מה שהכי מעניין אותי איזה גיל??האם תוכלי לבדוק לי ?
מיכל- מנהלת הפורום | 21:05  28/11/06
כמובן שלא כל התשובות מופיעות באתר. עם זאת, דרך האתר תוכל לאתר את המוסדות בהם ניתן ללמוד את התחום, וליצור עמם קשר כדי לברר את מלוא הפרטים. אז קדימה, אין מה להתבייש. בחר במוסד/ מוסדות שנראים לך מתאימים ו- או שתרים טלפון ותברר את הפרטים, או שתיכנס לאתר שלהם באינטרנט ותבחן את המידע שרשום שם. האתר שלנו עוזר לקשר, אך עדיין יש מקום לברר את מלוא האינפורמציה עם המוסדות עצמם, ובעיני ניתן להפיק מידע מאוד חשוב מהמגע עם המקומות (טלפונית או דרך האינטרנט). לשלב בו אתה מתרשם מהמקום עצמו (איך הם עונים לסטודנטים, היחס שלהם, הגישה וכו') חלק חשוב בקבלת ההחלטה היכן ללמוד, הרי לא היית הולך ללמוד במקום בו אתה חש לא נוח, נכון? אז קדימה ובהצלחה, מיכל
סגור