פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
המתלבטת | 17:43  21/11/06
זמן רב אני מתלבטת מה ללמוד ולא מצליחה להחליט. יש מגוון של תחומים שאני מוצאת בהם עניין, אבל אין לי החלטה בנושא. רציתי לשאול מה היתרונות של יועץ תעסוקתי?
מיכל- מנהלת הפורום | 17:43  21/11/06
שלום, התייחסתי אל נושא תהליך הייעוץ התעסוקתי בהרחבה בתגובה לשאלה אחרת, כך שאני ממליצה לך לקרוא מה שכתוב שם. אם לסכם בכמה מילים, היתרון בפניה לייעוץ הוא שאת לא לבד, אלא שמלווה אותך איש/אשת מקצוע שיודעת לשאול את השאלות הנכונות, לכוון וגם להפנות ולתת מידע ביחס למקצועות ולמסלולי לימוד שונים. כך שבמקום להתלבט לבד, או לפעמים גם קצת "לשגע" את הסובבים אותך- את מגיעה למישהו שזה תפקידו, ושיחד אתם מנסים לעשות סדר, להגדיר יותר בבירור מה את מחפשת ולמה את מתאימה, ולהבין איך עושים את זה בתכל'ס. מקווה שעניתי, אם יש שאלות נוספות אני כמובן, לרשותך. מיכל
סגור