פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יהל | 22:02  13/03/07
אפרת קבלי פירגון- מיכל לא הצליחה לעזור לי בכלל- אני מקווה שאת תוכלי לספק לי קצה של חוט: זה הולך ככה- למדתי ביוכימיה בעיברית וממש סבלתי -לא הבנתי כלום רוב הזמן ולבסוף התייאשתי והפסקתי את הלימודים.. עכשיו אני יודעת שלימוד מקצועות מדעיים זה לא בשבילי ומצד שני הזיכרון שלי לא ממש חזק אז אני מפחדת ללמוד משהו הומני.. חשבתי על מדעי ההתנהגות - למרות שזה מבחינתי לשם עשיית תואר בלבד.. וגם על ריפוי בעיסוק (שזה נשמע מקצוע מדהים)- אבל אני מפחדת ששוב אני לא יעמוד בעומס.. מה דעתך? ואגב אם יש לך מושג אם מתואר במדעי ההתנהגות אפשר להתפתח לכיוון של תראפיה באומנות או הוראה מתקנת??
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:39  14/03/07
שלום יהל לא ברורה לי מה מטרת הלימודים? מה את רוצה "לעשות כשתהיה גדולה"? האם לעסוק בתחום טיפולי? האם את רוצה לחקור? נראה שאת צריכה להתמקד במטרה. אני רואה בלימודים דרך בלבד, קצרה יחסית לכל השנים בהם תעסקי בתחום שבחרת ולכן גם אם הלימודים מעט קשים אולי שווה להתאמץ למען העיסוק אותו את רוצה. לימודים במדעי ההתנהגות בהחלט עשויים להוביל בהמשך לתרפיה באומנות וכן להוראה מתקנת. תוכלי ללמוד בקורס מקצועי שמיועד לאנשים בעלי תואר ראשון. את גם יכולה ללמוד חינוך כדרך להוראה מתקנת, מסלול שעשוי להיות קל יותר ממדעי ההתנהגות ולא פחות מוצלח לתחומים שאת רוצה. בהצלחה
סגור