פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
פנינה פקס | 07:24  14/03/07
עשיתי את השאלון מבחן התאמה והתשובות באמת מאפיינות אותי אבל עדין לא ברור לי איזה מקצועות מאפיינות את הכישורים אולי את יכולה לעזור לי ולתת לי שמות ספיצפיים שבהם אוכל לעבוד לדוגמא : אני הולכת לקבוצת מיקוד(שזה סקרים כל פעם בנושא אחר) היתי רוצה להיות זאת שעושה את הסקרים איך מגיעים לכזאת עבודה האם עליי ללמוד זאת? אשמח אם תתנו לי תשובה נ.ב. היתי אצלכם ב-3 פגישות כאלה לפני כ-6 שנים ואני עדין לא מוצאת את עצמי ,תעזרו לי בבקשה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:30  14/03/07
הי פנינה חבל שלא כתבת את התחומים המגדירים אותך מתוך שאלוני הנטיות, כך הייתי יכולה לעזור לך יותר. מתוך מעט האינפורמציה שכתבת אוכל לספר לך שמשרדי פרסום נוטים להעביר קבוצות מיקוד לשם קבלת מידע וכן מכוני מחקר. אפשר ללמוד תקשורת או כלכלה כדי להגיע לתחום של תקציבאות במשרד פרסום. או תואר בסטטיסטיקה, כלכלה או כל תחום במדעי החברה כדי להגיע לעבודה במכוני סקרים. אני מציע לך לפנות שוב ליעוץ כיוון שבשש שנים דברים רבים עשויים להשתנות כגון: פוקוס בחיים, צרכים, וכן היכרות טובה יותר שלך עם עצמך דרך ההתנסויות שעברת עד היום. בהצלחה
סגור