פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלומית ש | 14:18  14/03/07
שלום אפרת, אני בוגרת תואר שני במדעי החברה בתחום חינוך, ושוקלת לעשות הסבה.התחומים בהם אני מתלבטת הם שלושה - תחום האנימציה, תחום ההי-טק (בדיקת תוכנה)ותחום משאבי אנוש - תואר שני במנהל עסקים התמחות בניהול ארגון. האם ישנה עבודה בתחום האנימציה? האם ישנו ביקוש בתחום משאבי האנוש, והאם המשכורות בתחום מצדיקות את הוויתור בדילמה אמהות-קריירה? וכמובן, לאיזה תחום כדאי לי לפנות בהתחשב בתוצאות המבחן אצלכם שהן (אם אני זוכרת נכון): חברתי (18), יזמי (15) אמנותי (15). תודה!!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:11  14/03/07
שלום שלומית מתוך המבחן שעשית התחום של בדיקת תוכנה אינו תואם את העדפותיך התעסוקתיות. זהו תחום שאינו כרוך במגע עם אנשים ואינו דינמי כלל, כך שאת צריכה לקחת זאת בחשבון. לגבי השכר עניתי על כך יותר מפעם, שיכולת ההשתכרות תלויה בהרבה גורמים מלבד התחום עצמו והוא גילך, היכולת שלך לספוג קשיים, מידת המוטיבציה והאמביציה שלך להשתלב בתחום. איני יודעת בדיוק כמה אנימטור מרוויח היות וזהו תחום מעט פרוץ, יש כאלה שעובדים פרטי ופרילנסים בתחום כך שקשה לומר בוודאות. אני ממליצה לנסות לאתר אנשים מהתחום ולשאול אותם על כך.בהצלחה
סגור