פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. אני מתלבט בין מהנדס כימייה, מהנדס מכונות ומהנדס רובוטיקה. כל אחד משלושת התחומים הנ"ל מתאימים לי וכל אחד יעשיר אותי אישית בהנאה מהעבודה ובתחומי העניין שלי. אני לא יודע לאיזה תחום הכי כדאי לי לפנות. כמה מרוויח מהנדס כימייה? האם יש מישרות מחקר למהנדסי כימייה או שצריך להמשיך ללמוד לתארים נוספים כדי לעבוד במחקר? כמה מרוויח מהנדס רובוטיקה? איפה ניתן לעבוד בארץ עם תואר שכזה? ואחרון חביב-מהנדס מכונות.כמה מרוויחים בזה? כמובן השאלה היא כללית,לא מצפה לתשובה של X שקלים ו-Y אגורות... תודה רבה רבה,ויום נעים.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:51  17/03/07
שלום דורון אין לי באמת מושג כמה מרוויח כל אחד מהמהנדסים שציינת, אני ממליצה לך לבדוק בתעשיות השונות היכן שמועסקים אותם מהנדסים. נסה לשוחח עם אנשים מהתחום ולבדוק גם מה יותר מבוקש.
סגור