פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בד"כ אדם שלומד פסיכולוגיה ארגונית עובד במקומות ספיציפיים שמעסיקים פסיכולוגים ארגונים, או שהרוב הם עצמאיים ? אני מאיזור המרכז. יש לך אולי כמה שמות של מקומות כאלו כדי שאוכל לברר אם הטכניון הוא באותה רמת חשיבות כמו שאר האונ') ? תודה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:34  17/03/07
לצערי איני יכולה להציע מקומות ספציפיים מטעמי אתיקה מקצועית, אך אני בטוחה שאם תקיש ב"גוגל" יעוץ ארגוני, יעלו מקומות תעסוקה שונים. דרך מקום אחד תוכל ללמוד על מקומות נוספים. אני כן יכולה להגיד שמברור שערכתי הלימודים בטכניון נחשבים יוקרתיים ביותר ומוצלחים מאוד. בהצלחה
מילוא מעסיקים פסיכולוגים ארגוניים ?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:24  18/03/07
כן בהחלט. קיימים יועצמים ארגוניים שנמצאים בחברות שונות ומספקים שירותים. כמעט כל חברה גדולה מעסיקה יועצים ארגוניים ליעול תהליכים ארגוניים ולשיפור הניהול, השירות ותהליכי העבודה. פסיכולוגים ארגוניים עשויים גם לעבוד במיון, אבחון ויעוץ קריירה.
סגור