פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איריס | 19:56  17/03/07
מורה. תואר ראשון. רוצה ללמוד לתואר שני ,תחום שיאפשר לי שינוי. דהיינו, עבודה פרטנית, טיפולית, יעוצית. משהו שיאפשר לי לפרוש ממערכת החינוך ולחילופין להשאר, אם אבחר בכך. אנא עצתך. תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:14  18/03/07
שלום איריס את יכולה ללמוד בקורס הסבה של עבודה סוציאלית שנמשך שנתיים בלבד לאקדמאים, תחום שיוכל לפתוח בפניך דלתות רבות בתחום הטיפולי. כמו כן, תוכלי ללמוד קורס בטיפול באומנויות, אבחון של לקויות למידה, הנחיית קבוצות. קורסי המשך לאקדמאים קיימים באוניברסיטאות וכן קיימים קורסי הסבה למורים ב"מכללת בית ברל". את כמובן גם יכולה ללמוד יעוץ חינוכי ואז לעסוק בתחום טיפולי/יעוצי אך עדיין במסגרת בי"ס. במידה ואינך רוצה לעסוק בטיפול תוכלי ללמוד מידענות, תרגום.בהצלחה
איריס | 19:57  18/03/07
סגור