פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה | 20:11  02/12/06
היי, אני בת 21 ורוצה להתחיל ללמוד באוקטובר 07. חשבתי על כמה תחומים שונים ואני לא יודעת מה להחליט ואיפה ללמוד. חינוך מיוחד - בלוינסקי או באוניברסיטת ת"א. עיצוב תעשייתי או עיצוב תקשורת חזותית - צריך תיק עבודות ואני לא באה מהתחום בכלל,לא יודעת לצייר ומכינה עולה 7000 ש"ח ואני לא יודעת אם זה שווה את הסיכון של הכסף... ויש כאלה שאומרים לי ללכת על מנהל עסקים - שזה ממש לא מענין אותי אבל כניראה מכניס כסף טוב.. בקיצור אני משתגעת!!!
מיכל מנהלת הפורום | 13:31  01/12/06
הי דנה, אכן נשמע שאת מבולבלת למדי, כי נתת פה כמה כיוונים שהקשר ביניהם קיים אך מאוד חלש- בקיצור, כיוונים די שונים. מה שאני יכולה לומר בבירור זה שאם את לא מוכשרת בתחום של שרטוט או ציור אין מה ללכת על כיוונים כמו עיצוב, שבהחלט דורשים כישורים בתחום זה. מכינה היא פתרון מצויין לעיתים והיא תורמת בהרבה דברים, אך היא לא מלמדת לצייר... מעבר לכך, כמובן שלא ניתן לייעץ לכיוון זה או אחר, מבלי להכיר אותך. כך שכל שאני יכולה זה להציע לך לפנות לייעוץ (למשל במכונים שעוסקים בכך, כמו זה שאני עובדת בו) בו תהיה הזדמנות להכיר אותך, להבין היכן כישוריך הבולטים, מהן שאיפותיך לעתיד וכדומה...ואז לסייע לך לבחור את הכיוון שיכול להתאים עבורך. בהצלחה, מיכל
טל | 20:11  02/12/06
דנה, את נורא צעירה ונורא נורא מודאגת!!!!:-) כסף הוא לא הכול בחיים וחשוב לבדוק מה אוהבים לעשות (תחביבים וכו') סתם טיפ קטן : בזמנו יצא לי לשוחח עם מיכל נגרין (האישה , התכשיטים והאימפריה), והסתבר לי (וכולם כבר יודעים זאת)כי כל נושא העסק הגיע מתחביב שמיכל אהבה לעסוק בו בשעות הפנאי, בעזרת הרבה מוטיבציה ובעל תומך היא הגיעה לאן שהגיעה וכל הכבוד לה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עכשיו לגבייך , תעשי לעצמך רשימה קטנה ובה תרשמי לעצמך מה אהבת לעשות כשהיית קטנה (לפני הצבא וכו')ומה מתוך הרשימה סחט מחמאות מהסובבים אותך למשל: *אהבתי "לדפוק" הופעות ונורא נהניתי להשקיע בעצמי - היום אני עוסקת בסטיילינג וקניינות לחברות אופנה * אני נורא אוהבת לפתור בעיות של אחרים/ אני אוזן קשבת של כולם - היום אני עוסקת בעבודה סוציאלית / פסיכולוגיה/ ייעוץ ארגוני וכיוצ"ב *אני אוהבת להתאפר/לאפר /לעצב לחברות שיער - היום אני קוסמטיקאית /מאפרת /מעצבת וכו' * אני אוהבת לתכנן /לעצב /להיות על במה- היום אני מעצבת גרפית/תעשייתית/תכשיטים וכו' למדתי בתיכון מקצועות מזכירות /הנה"ח וכו' - היום אני רו"ח /חשבת שכר וכו' - כמו שהבנת , אינסוף דוגמאות ואפילו אם תגידי לי : "אבל אני אוהבת המון דברים..." ,עדיין משהו מתוך ה"המון דברים" את הכי אוהבת בעולם (את החבר /כלב שלי ..:-) )ונהינית לעשות בזמנך הפנוי ואז תביני מה הכיוון (ולא חשוב תואר או לא כי האהבה תיצור לך עבודה ומי יודע אולי גם תביא לך רווחה כלכלית מסויימת מקווה שלא בלבלתי לך בראש יותר מידי בהצלחה טל
סגור