פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי מיכל במבחן הולנד שעשיתי יצא שאני קודם כל טיפוס חברותי אח"כ אומנותי ולבסוף יזמי רציתי את עזרתך בהסקת מסקנות בקשר לתוצאות איזה תחומים מתאימים לי ללמוד, כי לאחר שקראתי את הפירוט על כל אחד מטיפוסים אני ממש מתחברת לזה ומרגישה שהאבחנה של המבחן מדוייקת אם תוכלי לעזור לי לאיזה תחומי לימוד כדאי לי לבדוק, חשבתי על תחום התקשורת והמדיה או על הדרכת טיולים לחו"ל כי אני מאוד אוהבת לטייל בעולם וגם אני מאוד אוהבת אנשים ויש לי יחסי אנוש מעולים איזה תחום לדעתך אוכל לממש גם את היצירתיות שבי וגם את יחסי האנוש הטובים שיש לי(אני מתחברת מאוד בקלות למגוון רחב מאוד של אנשים ונהנית להכיר מקומות ואנשים חדשים)אני גם לא אוהבת שיגרה ונורא צריכה שינויים כל הזמן בבקשה תני קצה חוט לאיזה כיוון לפנות כי אני כבר אובדת עצות בתודה מראש שני המבולבלת..
סגור