פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 19:50  02/12/06
היי שני , אם תקראי את תשובתך תגלי כי בעצם ענית על השאלה ,סליחה על החוצפה אבל ע"פי הכתיבה שלך אני מניחה כי את צעירה מאוד (גילאי 20 ??), חשוב שתדעי (וסליחה שוב שאני "גוזלת" למיכל את הפרנסה :-) ), כי ברגע שמצאת מה את אוהבת הרי שכבר עשית חצי מהדרך למציאת דרכך בחיים נ.ב : את יכולה לשלב לימודי מדריך טיולים מוסמך מטעם אוני' חיפה (לימודי חוץ)וגם לקבל נקודות זיכוי (עד 40 נ"ז לפחות) להמשך לימודים לתואר ראשון רב תחומי באוני' חיפה !!! שווה לבדוק 2. כיום ישנם מסלולי לימוד לתעודת מורה דרך / סוכני טיולים בלא מעט מכללות אקדמיות , שווה לבדוק ,רצוי לדעת כי לאחר הלימודים ישנה עוד התמחות בסוכני טיולים (משהו כמו חצי שנה עמ"נת לקבל הכרה מטעם משרד התיירות לסוכן מורשה ואז אפשר לפתוח סוכנות (מבחינת שכר , השמיים הם הגבול) 3. לימודי תקשורת - לימודים לתואר ראשון הינם כלליים והרבה מה לעשות אין עם תואר שכזה (ולא מעט יסכימו עימי)א ב ל , דעי לך כי הולך ומתגבש מקצוע חדש בתחום התקשורת : יועץ תקשורת ופנאי ,המשמע : ייעוץ לחברות סלולריות בתחום הפנאי /תוכן/ וכיו"ב ,נכון להיום המסלול עדיין בחיתוליו (בארה"ב המקצוע הגיע בכלל מתחום המידענות וקיים 10 שנים לערך), ומיועד לבעלי תואר ראשון בלבד בתקשורת כאשר הכוונה היא להרחיב גם לכיוון תואר ראשון ואז המסלול ישולב יחד עם הנדסת תקשורת (מכללת אפקה /מכללה למינהל כבר הודיעו כי בכוונתן לפתוח מסלולים שכאלו , השאלה מתי ?) זהו לבינתיים ,מקווה שעזרתי מעט ולא גרמתי לבלבול מיותר , בהצלחה :- ) טל!
מיכל מנהלת הפורום | 15:41  03/12/06
מסכימה עם טל שנשמע שהאפשרויות שמנית בהחלט עונות על הטיפוסים שיצאו לך בשאלון ההולנד, ואם כיווונים אלה נשמעים לך, אז למה בעצם לא ללכת עליהם? אם את מעוניינת לחשוב על כיוונים נוספים, ראי תשובתי למיכל לפני כיומיים, שעסקה בדיוק בנושא זה. בהצלחה, מיכל
סגור