פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אל-חי | 15:39  12/04/07
שלום מכולם מקווה שנהנתם בחג... אני מתכוון ללמוד mcse והבנתי שבגלל שהידע שלי בסיסי אז כדאי לי ללמוד קודם כל טכנאי pc, אבל במכללת נס טכנולוגיות אפשר ללמוד ישר mcse ולעשות לפני כן מכינה של 90 שעות לחסרי רקע (שאני לא יודע אם זה מספיק)במקום "לבזבז"260 שעות על טכנאי pc, אז מה אתם אומרים ללמוד קורס pc שלם או ללכת על המכינה כדי לחסוך זמן וכסף???
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:43  12/04/07
שלום אל חי אני לא מספיק מכירה את התחום. נסה לשאול במקומות עבודה אליהם אתה מיעד עצמך האם זה קריטי. בהצלחה
אורית | 00:00  13/04/07
שלום, אני יועצת לימודים במכללה שבה מלמדים את 2 הקורסים שציינת. אני מבינה את הרצון שלך לחסוך זמן וכסף במטרה לצבור את התעודה של מהנדס רשתות. עם זאת, חשוב שתדע שלקורס זה חייבים להגיע עם ידע טוב בחומרה שזאת ניתן לרכוש בקורס P.C. השאלה מהי רמת הידע שלך? כמה אתה מחובר לתחום המחשבים? כמה המכינה שהם מציעים יכולהה לתרום לך כדי להשתלב בקורס מהנדס? אני בטוחה שאתה יכול לענות לעצמך על שאלות אלה. ואם יש לך ספקות לגבי זה , תבדוק במכללות המעבירות קורסים אלו, תדרוש לדבר עם מרצים (אל תתבייש, זה חלק מזערי מעבודתם) תבקש לדעת את הרזומה שלהם. חשוב מאוד שיגיעו מהשטח ולא רק מהאקדמיה. חייב שיהיה שילוב בין השניים. מאחלת לך המון הצלחה בהמשך, אורית.
סגור