פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שם בדוי | 16:22  12/04/07
אני מעוניינת להתחיל ללמוד לימודים אקדמאים לתואר ראשון (אדריכלות / חינוך או מנהל עסקים) במוסד אקדמאי מוכר בלבד. הבעיה שלי מתחילה שאין לי זכאות לבגרות למרות שנגשתי בתיכון למספר בגרויות אך חסר לי אנגלית ומתמטיקה. יש לי בגרות בתחום המקצועי בלבד (למדתי עיצוב). יש לי מספר שאלות האם במידה ואני החליט ללמוד אדריכלות אז אולי יש מצב שהבגרות המקצועית בתחום העיצוב יכולה לתרום לי להתקבל למוסד אקדמאי גם בלי פסכומטרי והשלמת כל הבגרויות. למעשה הייתי רוצה לדעת ולקבל פרטים נוספים ומעמיקים מה עלי לעשות בתחום כדי להכנס למוסד אקדמאי. בקיצור מה החובות והזכויות שלי בגיל 31 והאם הבגרות המקצועית יכולה לתרום לי כימעה. תודה מראש לכם העונים לשאלותי.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:23  12/04/07
שלום בגיל זה את כבר לא נדרשת לבגרות ברוב מוסדות הלימוד, כך שהבגרות החלקית אינה רלוונטית. כמו כן, ללימודי עיצוב חשוב תיק עבודות והראיון ולא התנאים הסטנדרטים של בגרות ופסיכומטרי לפחות בחלק מהמוסדות. פני למוסדות ותבדקי כיצד מגיבים לנתוניך.בהצלחה
סגור