פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הנדסה אזרחית כוללת גם הנדסת בניין ומבנים.... וראיית חשבון ..חשבונאות... באיזו מן התפקידים המקצוע תובע יותר שעות עבודה ביום...איזה יותר "סביל"....במה יותר ביקוש ...ובכלל כל דבר אינפומטיבי שתכתבו יעזור...... תודה..
מיכל מנהלת הפורום | 16:36  04/12/06
הי שי, אני לא יודעת אם זה יעודד, אך שני התפקידים הם מאוד דורשניים מבחינת שעות, במיוחד אם אתה עובד במקום "רציני" בו יש הרבה עבודה בתחום. לא ברור לי למה כוונתך ב"סביל", וביקוש קיים לשניהם (תפתח עיתון דרושים ותראה שלפחטתת נכון להיות שני המקצועות דרושים למדי). עם זאת, יש הבדלים מאוד ברורים בין שני הכיוונים הללו שחשוב לקחת בחשבון. ההבדל העיקרי הוא סביבת העבודה ואופי העבודה. הנדסה אזרחית הוא מקצוע טכני, שקשור להתעסקות עם נושאים טכניים (חומרים, מכשירים, ציוד, פיסיקה, כימיה ועוד). אם עשית את שאלון ההולנד שקיים כאן באתר, הנדסה הוא בדיוק כיוון של טיפוס ביצועי. בראיית חשבון, לעומת זאת, מדובר במקצוע שהוא יותר אדמניסטרטיבי, וכולל יותר עבודה משרדית. לפי השאלון- טיפוס "מנהלי". כך שהשאלה היא היכן אתה רואה עצמך עובד ועם אילו סוגי חומרים? אם עבודת משרד תשגע אותך- לא כדאי לשקול ראיית חשבון, ויותר יתאים מקצוע עם יותר שטח כמו הנדסה אזרחית. אם כימיה, פיסיקה ובכלל עיסוק מדעי זה לא הכיוון- לא הייתי ממליצה על הנדסה. בהצלחה, מיכל
סגור