פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קודם כל אני באמת צעירה אני בת 23 (למרות שיש אנשים בגילי שמסיימים תואר) אבל לא משנה.. בכל מקרה הבעיה שלי היא שבד"כ מדריכי נסיעות לחו"ל הם בד"כ אנשים עם המון וותק ולימודים באיזור כלשהוא(מורים בפנסיה, אנשים שטיילו כל חייהם וכו') השאלה היא האם הקורס שאני יעשה(ביררתי אגב ויש קורס של דיפלומה למדריכי טיולים לחו"ל הם נחשבים איכותיים?) באמת יעזור לי למצוא עבודה בתחום?כי זה לא זול(5000 ש"ח)או שאני פשוט אחכה שנה ויירשם כבר לתואר ראשון..אבל גם כאן יש לי התלבטות-כבר ציינתי שאני ממש גרועה בצד הטכני ולכן חשבתי על תקשורת וכל מי שאני אומרת לו את זה אומר לי שאין מה לעשות עם התואר הזה! אני כבר ממש לא יודעת מה, בנוסף אני עובדת עכשיו במשרד ואני מבינה עד כמה אני לא מסוגלת לשבת כל היום..אני חייבת תנועה, אנשים והרבה חברה סביבי לאיזה תחום אני אלך???
שני , יקירתי את נורא בלחץ וכמו שאומרים בני גילך : "אחות שלי את נכנסת לסרטי אימה ומתח מיותרים"!! עד כאן הגישה המחויכת ועכשיו מעט ברצינות אים את בעינייני הדרכת טיולים דעי לך כי ניסיון בהדרכה מתגבש עם השנים ושוב אני אומרת :ישנו מסלול נחמד (ממה ששמעתי מלא מעט אנשים)של אוני' חיפה בהוראת טיולים כאשר אח"כ ניתן להשלים לתואר ראשון באוני' חיפה (וזו כבר נקודת זכות עבורך וחוסך לך לא מעט כאב ראש), מצד שני ישנה את המכללה למינהל שגם היא מציעה מסלולי למידה להדרכת טיולים ומצד שלישי , שמעתי ממכרה שלי (ואין בידי כרגע אופציה לבדיקה כך שאשמח אים תבדקי את אמיתות העניין), שישנו מסלול לתואר ראשון בתחום ניהול מלונאות כפרית (צימרים ופנאי במושבים וכו')המועבר במכללת עמק הירדן ונעשה ע"י אוני' בר אילן כמה מתוך המסלולים באמת שווה??? איני יודעת ואיני מעוניינת לעשות פרסום חינם !! א ב ל חשוב לדעת מה כל מסלול מציע (נקודה חשובה לדעת - אף אחד היום אינו מתחייב לתעסוקה בתחום והכול תלוי בך!!) עוד דבר אחרון שנזכרתי , מה דעתך על מסלול חינוך ותנועה לגיל הרך?? (גם הוראת ספורט וגם עבודה עם ילדים??), מהידוע לי ישנה דרישה לא מועטה בשוק למורי ספורט לילדים בגני ילדים /מתנ"סים וחוגים שונים, מבחינת שכר ,ישנו רף הנע ממשכורת של 2500 ש"ח (למשרה חלקית ביותר) ועד.... השמיים הם הגבול (אים את מנהלת מספר קורסים /מכון ספורט לילדים ), כמובן ,שוב אני חוזרת ,הכול תלוי בך ב ה צ ל ח ה !!!!! טל
סגור