פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, הנני בתעשייה למעלה מ-8 שנים תאני בת 33 ורוצה ללמוד ומתלבטת למעלה משנה אינני החלטית - לא יודעת מה מתאים לי. עברתי ייעוץ בפילת לפנילמעלה-5 שנים היום אני אם ל-2 ותחומי ההתענינות השתנו. אודה מאוד על עזרתכם בקבלת עצות.
טל 2 | 12:07  04/12/06
אענה לך עפ"י הכותרת - איפור במה (נחמד כתחביב לא יותר), כדאי לחשוב על לימודי איפור בשילוב מקצוע ממקצועות היופי (נורא קשה להתפרנס מאיפור בלבד), לגבי לימודי מחשב : ישנם די הרבה תתי מקצועות בתחום זה , מה מושך אותך בתחום , אנא מקדי אותנו לגבי תחום זה (וכדי להפיג חשש, אני מתכוונת , מה את מעוניינת ללמוד בתחום : אבטחת מידע, תוכנות מחסן, חשבות, ניתוח מערכות, תני לנו כיוון) לימודי שפות - יש לך את ביה"ס לשפות השונים בארץ המלמדים מבחר של שפות כאלו ואחרות , רק תבחרי ואם התכוונת להוראת שפות , כי אז עלייך ללמוד באוני' הוראת שפות או לחלופין להציע את שירותיייך (במידה ואת מדברת שפר זרה ברמת שפת אם ובעלת יכולת ללמד אחרים את השפה הזו)למרבית ביה"ס לשפות בארץ ומכאן אני יכולה לאחל לך הצלחה
מיכל- מנהלת הפורום | 16:20  04/12/06
לדעתי, לפני שניתן לייעץ לך לאיזה מהכיוונים שציינת (אם בכלל) כדאי לך לפנות, יש מקום להבין לאיזה סוג לימודים את מתכוונת ומה מטרתן. את כותבת שאת בתעשייה, אך לא מפרטת איזו תעשיה. האם השאיפה היא לשנות כיוון? להעשיר את עצמך יותר בתחום בו את עוסקת היום? ללמוד משהו לצורך הסבה ושינוי מקצוע, או להנאה האישית שלך? הבנת הסיבה בגללה את רוצה לפנות ללימודים ומה את שואפת להשיג מלימודים אלה, וכן הבנת המגבלות שקיימות ביחס ללימודים עבורך כיום (האם המחשבה היא לפנות לתואר ראשון? אם כן, האם זה שיש ילדים מגביל או משפיע באופן כלשהו?)היא בעיני קריטית לפני שניתן בכלל לייעץ משהו. בנוסף, את מציינת תחומים מאוד שונים, והשאלה היא למה דווקא הם? מה בעצם את מחפשת? אם היית בייעוץ בעבר, אני משערת שברור לך שלפני שבוחרים, כדאי לעשות קצת סדר במה בעצם מחפשים. כי אם את מחפשת משהו כהכנסה צדדית שתוכלי לעסוק בו בשעות הערב, אולי איפור מתאים, מצד שני, איפור במה, אם את לא ב"תעשיה" הספציפית הזו נשמע לא מאוד ריאלי כמקור להכנסה. כך גם לימודי שפות- אם זה להעשרה אישית זה דבר אחד, אם זה כדי להיות מתורגמנית, למשל, זה כבר סיפור אחר... אם תרצי להבהיר יותר מה את מחפשת נשתדל לסייע. ואולי יעלו גם כיוונים נוספים עליהם לא חשבת. בהצלחה, מיכל
סגור