פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ורוניקה | 18:15  17/04/07
שלום אפרת ברצוני להרשם ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים. מאוד מעניין אותי התחום של עיצוב אירועים ואני רוצה לעסוק בזה. ברצוני לדעת אם אפשר לשלב בלימודי התואר של מנהל עסקים לימודי עיצוב ארועים? האם זה כדאי? היכן ניתן ללמוד?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:29  18/04/07
שלום ורוניקה תוכלי לשב בהחלט בין שני התחומים. לתחום של עיצוב אירועים ניתן להגיע דרך קורס מקצועי או דרך תואר באומנות או עיצוב ,זהו תחום יחסית פרוץ במובן שאין דרך אחת להגיע לעיסוק בתחום. לכן תוכלי ללמוד תחילה עיצוב אירועים ולעסוק בכך ובמקביל ללמוד תואר במינהל עסקים, מה גם שאם את חושבת להיות עצמאית בתחום של עיצוב אירועים, תואר במנהל עסקים עשוי רק להועיל ולשדרג את יכולות הניהול שלך. לגבי לימודים תוכלי להיכנס באתר זה לחיפוש לימודים. בהצלחה
סגור