פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני | 20:56  28/04/07
קודם כל רציתי לציין שזה יופי של אתר ואני מאוד נעזרת בו... ההתלבטות שלי היא כזאת: מוצע לי דרך מקום עבודתי אפשרות לתואר ראשון B.A רב תחומי במדעי החברה עם התמקדות במדעי המדינה וקרימינולוגיה מטעם אוניברסיטת בר אילן בתוך שנתיים. הנושאים המדוברים אכן מעוד מעניינים אותי אבל הבנתי שזה פחות פרקטי כתואר ראשון בעתיד אם אני לא נשארת במקום עבודתי (ואין לי קביעות) ויוצאת החוצה... בנוסף גם שאי אפשר להתקבל עם התואר הזה לתואר שני בכל דבר. השאלה שלי האם שווה לי לקחת את מה שמציעים לי (ויש כאן יתרונות מסויימים) או לוותר ולעשות תואר יותר "פרקטי" מה שנקרא?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:45  29/04/07
שלום השאלה גם מהי שאיפתך העתידית ? מה תרצי לעשות שתהיי גדולה? אם אינך יכולה לענות על שאלות אלה, אז אולי כן כדאי ללמוד תואר כללי ובהמשך רק להתמקצע. תואר כללי יכול לתת פלטפורמה לכל מיני עיסוקים עתידיים, שוב תלוי מה את רוצה לעשות. ברור שאם החלום להיות עו"ד אזי תואר כזה אינו יעיל. אך אם אין כל תחום באופק , לא תפסידי מלימודים כאלה אלא רק תרוויחי.בהצלחה
אני | 22:42  23/05/07
אין לי חלום ספציפי והרבה נושאים מושכים אותי... למשל דיפלומטיה או יחסי ציבור. האם תואר כזה יכול לעזור לי בעתיד?
סגור